Thuria Membre actif
| Sujet: Mes pages en déc 2017 Dim 3 Déc - 14:00 | |
| Kits: MdGroot - Reef papers; NBK - Remembrance (gessopieces), Candycruch (messy numbers), All messed up, Intuitive, SayHello, Live wild free; Dawn Inskip - Apr17 Addon; Perline Design - A frosty weather; Amanda Yi - A new me Photo de Myriam Grandet Kits: MdGroot - Gelato papers; AASPN - Stitched borders n°2, Stitched white n°7, Spacked texture n°4, Love frames n°1, Foto inspired frames n°3; Florju - Joy of winter, Happy day torn paper; Moos - Under the fall sunshine; Natali - Love mask; Louise L - Word art |
|
Thuria Membre actif
| Sujet: Re: Mes pages en déc 2017 Sam 16 Déc - 15:29 | |
| Kits: MHT - Holy & Pine (freebie), NBK - ArTherapy n°1 doily-gesso-pieces Lift d'une page de magnilia2907 Kit: Merry Christmas de Perline Design qui sortira le 15/12 + brushes pour le fond de page Kit: Penny's Miscellany - This Life: December Kit: Anna Jolanta - Xmas time Kit:LCD - Kit de mars (freebie) |
|
Jolie-Coeur Fondatrice
| Sujet: Re: Mes pages en déc 2017 Dim 17 Déc - 17:49 | |
| |
|
Thuria Membre actif
| Sujet: Re: Mes pages en déc 2017 Lun 18 Déc - 19:37 | |
| Merci bcq!! |
|
Thuria Membre actif
| Sujet: Re: Mes pages en déc 2017 Sam 23 Déc - 10:05 | |
| Kits: SDL: Once again, Day of Thought, Aurélie: Black is beautiful, Florju: Douceur hivernale, Saskia: l'hiver vient et Teenage wave, AASPN: Stitched White n°7; Brushes Kit: PliDesigns - A special day; Sketch: Just Create & Scrap Kit: Perline Design - Snowy weather Kit: Dawn Inskip - Anticipation Kit: et Designs - Freezing season Kit: Moos - Create your world - Template: Soco (freebie) Kits: Graphia Bella - Song for Christmas; Dawn Inskip - You got this artsy stuff; Brushes de Dawn Inskip et NBK Designs; Sketch: Just Create & Scrap Kit: et Designs - Freezing season |
|
mamiedouce Membre confirmé
| Sujet: Re: Mes pages en déc 2017 Sam 6 Jan - 21:28 | |
| J'adore, que des jolies pages. Bravo et bisous. .Que des belles choses pour 2018 et la santé, la meilleure possible. |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Mes pages en déc 2017 | |
| |
|